Bahagia itu Milik Kita :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 8, 2012

wahai si senyum

selamat pagi senyum.
senyum, aku nak kau tau yang aku selalu ingin jadi seperti kau,senyuman yang tak pernah lekang dari bibir, kekadang aku boleh senyum.kekadang senyum hambar,kekadang tak dapat nak senyum..aku punya masalah hati terlalu banyak.

wahai senyum,
aku selalu berdoa kepada Allah agar dikuatkan iman,tapi apakah daya diri ini,manusia yang tak boleh lari dari kesilapan,lalai dengan urusan dunia. senyum, bukannya aku tak sedar kekhilafan diri tapi aku kekadang aku rasa lemah. jgn risau senyum, aku akan cuba untuk menjadi muslimah yang tabah. insyaAllah.

senyum,
hari ni aku rasa jiwa serabut. fikiranku kusut. hati yang tak menentu. aku tak faham senyum, apa yang membuatkan roh aku berkeliaran entah ke mana. aku beristighfar..mungkin kerana aku terlupa DIA ,itulah kelemahan aku, sedih wahai senyum..kenapa aku terlalu alpa sebegini..padahal DIA memberikan segalanya padaku..DIA sangat sayangkan aku hinggakan Dia datangkan ujian-ujian untuk aku selalu ingatkan DIA. tapi senyum,kekadang aku mengeluh sendiri..seolah aku tak menghargai kasih sayang yang telah diberikan..Ya ALLAH, Ampunkan dosa  hamba-MU ini. Amin.

baiklah senyum. terima kasih sudi mendengar kata hatiku. izinkan aku selalu bersama kau senyum.










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...