Bahagia itu Milik Kita :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 10, 2012

Gelora Hati

Senyum, Pena diariku..

sungguh senyum hari ini aku ingin bersendirian. mugkin kerana gelora hati yang tak menentu. perasaan ingin mencintai itu adalah fitrah manusia, tapi senyum kadang2 aku tak dapat memelihara perasaan itu dengan baik. aku takut senyum. setiap hari kuhadiahkan Al-Fatihah buat calon imamku agar dia sentiasa dipelihara iman.  begitu juga dengan diriku. aku akan cuba untuk menjadi yang solehah daripada yang solehah-solehah. ku jadikan "calon imamku" sebagai inspirasi untuk ku teruskan perjuangan ini. Moga aku bertemu dengan calon imamku kerana ALLAh. subna-Allah :)


senyum. aku harap cinta aku seperti ini ^^
senyum, jauh ku renung dari jendela maktabah. apakah hati itu akan akan berubah-ubah? bukan aku minta untuk setia pada manusia. aku terharu kesetiaanya pada yang MAHA ESA. aku berharap kesetiaan itu adalah istiqamahnya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...