Bahagia itu Milik Kita :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

pabila dia menjejak~~




yaa ukhti..
ana suka pencinta ilmu seperti ukhti..:)
>>oh tidak! bagaikan nk luruh jantungku pabila mndpt mesej seperti itu..
semakin rasa tawar hati terhadap insan ini..

ustazah..
ana npk ustazah tadi..
ustazah nampak alim dan baik..'sejuk hati ana melihat ustazah..
>>ayat itu!! ya Allah,sakitnya hatiku...astaghfirullah.kenapa mereka tidak mnjaga pandangan mata walaupon untuk seketika.

ustazah..
ana anggap dia mcm adik je ustazah,ana sudah berpunya..tapi ana tetap sayangka dia,tak sanggup mlepaskan dia.
>> dlm hati pasrah.wahai insan,apakah yang kau fikirkan.

awak..
saya dh lama sukakn awk.klu saya xda awek,mmg saya nk kt awak.
>> astaghfirullah,ape semua ni??

wahai insan...
simpankahlah kata2mu..
jauhkanlah pandanganmu..
usahlah kau luahkan rasa..
bukan ini yang kami pinta..

kami tidak mengharapkan pujian...
juga bukan untuk harapan..
kami hanya mahu kesetiaan..
pada RaBBUL WaDuD..

lelaki acuan al-quran adalah lelaki yang menjaga pandangannya,diamnya berfikir,kata2nya berzikir,pergaulannya terbatas,perjuangannya istiqamah.jihad akhbarnya lawan hawa nafsu,..

yang cintanya diluahkan hanya pada rabbul izzati,,..itulah yang kami cari.









3 comments:

si semut merah said...

"jgn sesekali pernah kamu lafazkan kata syg dan sebagainya pada saya, jika kamu belum bersedia melamar saya dihadapan ibubapa saya"

Sirr Al Qalb said...

betul tu ecah :)

si semut merah said...

=)..
terbaik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...