Bahagia itu Milik Kita :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 22, 2009

Mudah Berubah??

satu hari ku terima 1 msj dr seseorang..

---@ manusia boleh berubah dan mudah brubah,jadi wlau apa pun kak msti cb sedaya upaya untuk tidak memudahkan (.....) berubah,paham kan?? gambatek,,cyayok2 :-) ---@

aku tahu..akn cba..

tapi aku dh dpt rasa aku xmampu lg..

aku lemah..xberdikari..

cmna aku nk bersabar dgn hdup ini..

aku tau tnpa mehnah hdup..tiada makna..

aku sedar itu ujian dr ALLAH S.W.T untuk aku..

aku cuba untuk redha..SBB AKU TAHU ALLAH SENTIASA DI SISI AKU..

DIAlah yg sll mendengar rintihan aku..

MasyaAllah..Astagfirullah...

1 lg msj dr sahabatku...

---@ kita insan ya IBTISAM ,jgn paksa diri utk jd sempurna. tp jgn jadikannya alasan untuk trus leka dgn tanggungjawab kita sbg muslimah dan khalifah dmuka bumi ini. iman masing2 sering shj turun dan naik,jadinya terpulanglah pd individu mcm mna nk counter dgn semua ini---@


syukron ya Akhi wa ukhti untuk msj itu.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...