Bahagia itu Milik Kita :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 25, 2009

kenangan SMKDSA (^_^)

Warkah dr sahabat untuk diriku..









Asrama SMKDSA 2005
- 27 MAC 2005-
- 2.30 A.M-

menemui sahabatku IBTISAm..

Hi,tsam.Ingat aku lg tak? aku tak tahulah sebab apa aku tak boleh tidor.so,aku ingat nk menulis warkah ni kat hang. first time tulis ni.so,simpanla buat KENANGAN.sory la sbb aku xda hadiah ringan untuk ang p sna. aku xtau apa yg harus aku bagi kat hang. waktu hang habaq nk pindah pun aku dh jadi kaku,tapi takpa untuk msa depan hang aku rela berkorban. Hadiah yang dapat aku bagi pun hanyalh kenangan kita bersama dari taun 2003-2005(mac) ni sahaja. kenangan yang penuh suka dan duka.onak dan duri. Ingat tak lagi first time ang msuk skolah ni.aku dok sorang2 pastu dok berdua ngan ang. Yang budak2 laki lak asyik dk kcu hang,tambah2 Alif dan fendi.lwak tol la bila ingat blik.pastu taun pertama kita dk asrama. kita ja yg pkai bju kurung dari pagi smpai ke petang. ingat lagi waktu kita keluar sama2 pastu ada orang tegur 'eh.ampa ni kembar ke?' he..he..he..kembar ke? mka kita sma ke? Ingat x lagi waktu first time kita gaduh sampai nangis2 tu. Malam tu plak buat fire drill. Waktu tu mmg aku geram sgt kt ang sbb aku gerak ang xbngun2.Eeeeee...rasa mcm nk tendang ja biaq jatuh katil.tapi tu semua hanyalah tgl knangan kita bersama. Bila lagi kita boleh harungi semua tu lagi? takpa kita cb msuk U yg sma. Aku tau anf sedih tapi xpayahla sedih. Bila ang sedih..aku pon sedih.aku mms sedih sgt2 ang nk p sna. tapi takpa aku ada kinah lagi. Nant klu ang jmpa PIE kt tengah jalan kirim salam kt dia noh.



aku tau hang pon da trasa ngan aku,mrah,sakit hati,mcm2 lagilah.so,aku minta maaf bnyak2.
hai..cepat snggu msa berlalu.Rasa macam sehari dua je.Pejam celik hang dah nk pindah..scr mengejut lak tu #### GOOD LUCK On YOU #######

YG SPECEL
** anis** - TAMAT- 3.00 A.M
#TDOQ#








SAKINAH VS IBTISAM

assalamulaikum..Maassalamah asdiqak

hi,hang rasa mcmna bla dapat pindah p sana? mesti sedih kn?Hmmm..kami pon sedih..aku cuma tahan je sedih.coz takot air mata ni jatuh..tapi tak palah aku harap ang stadi ktsana lelok..jangan buas2..take
care yourself, co kt sna tempat orang..tapi aku percaya kt ang yg ang boleh urus dr sndri.lgpon kt sna ada org nk jga ang. kt sna nant ingtlah aku dan anis sentiasa..doakn kejayaan kami ddunia dan akhirat.bla da msa lapang..jnguklah kami kt cni. Nant kt sna klu ada balaks bru yg nsem2,tlglah rekemen kt aku sorg dua..he..he..he..rajinlah antaq email kt aku @ msj..tu pon klu aku blik umah. oklah,lastly...aku nk mnta maaf bnyak2 jka ada yg terkasar bahasa...harap dimaafi..aku akhiri surat ini dgn lafaz..Assalamualaikum..bye..mmmuuuaaah...

aku tuls dgn wrna pink coz ang sk wrna pink...

sahabatmu...
@@@ SAKINAH@@@@




buat sahabat...

Ku biar kalam bebicara..
ku biar pene menulis..
,ungkin sudah suratan hidupku..
kasih yang lam terjalin sudah berpisah dr genggamanku..

menitis air mataku keharuan..
kepada sebuah pertemuan..
kerana pertemuan itu..
telah disingkap perpisahan..
yang tidah pernah aku inginkan..


sahabatku...
ku doakan smoga kita dpt berjumpa lagi...membawa kenangan dlu...

##### Anis,Sakinah,Nazri, Shafie (pie) ####

*** the End***




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...