Bahagia itu Milik Kita :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 13, 2009

DeTak HaT!


ya Allah...
terimalah taubat hamba-Mu ini..
aku sedar akan kesalahanku..
aku bersyukur mendapat hidayah-Mu..

suatu ketika...
aku masih jahil..
anak muda berdarah panas lg..
tidak kisah dengan nasihat orang..
apatah lagi menghormati orang..

Ya Allah..
apakah jenis dugaan yang KAU berikan ini??..
Aku sudah terlalu leka dengan keduniaan..
tanpa menghiraukan perasaan insan yg tersayang..
terhimpit perasaan bersalah..

aku terlalu sunyi tanpa semangat..
seorang diri melalui keperitan kehidupan..
tiada siapa tahu disebalik senyuman ini..
ada duri di hati..

ya Allah..
aku sedih..
aku hiba..
aku perlukan seseorang..
hanya kepada-Mu..
aku mengadu..

hadiahkanlah aku seorang insan..
yang dapat mencabut duri di hati ini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...