Bahagia itu Milik Kita :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 22, 2009

Satu penantian Sebuah kerinduan

satu penantian?? perbuatan yang aku sukar lakukann.perbuatan yang memerlukan kesabaran dan keihklasan.kekadang ku terasa lemah..sakit...putus asa..fikiranku buntu.adakah aku masih mampu dengan satu penantian?

YA ALLAh.. tabahkanlah hati hamba-Mu ini. sudah ku cuba, aku berdoa.aku berharap,aku redha atas segala yang terjadi....ku terima segala qada' dan qadar-Mu,..tetapi hatiku masih hiba..ya ALLAh,damaikanlah hatiku..



sebuah kerinduan??perkataan yang selalu ku bingkaikan di hatiku..perkataan yang aku dambakan daripada seseorang..bunga rinduku ini mekar tidak pernah layu,cahaya rinduku ini tak akan pudar mengharung sebuah harapan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...